zaterdag 19 mei 2012

De Eerlijke Forex Signalen Gemiddeld 40-60 Pips Daily-U kunt ze met een Trade Copier Software!

U weet waarschijnlijk al dat 90% van de Forex handelaren geen consequent profiteren, of zelfs dichtbij. En, ik weet zeker dat je een TON van Forex dingen, maar ik beloof je dat we wel heel bijzondere Maak je geen zorgen ik zal je bewijzen why.This is geen robot / indicator en we eigenlijk geven u ons telefoonnummer, tonen je echte bewijs voordat je de handel met ons, en we zijn ook geaccrediteerd door het Amerikaanse Better Business Bureau. Welkom in de wereld van eerlijke Forex Trading (Gek, he?)

Net terug in 2010, kocht ik elke Forex EA die er zijn, en ik heb zelfs duizenden dollars uitgegeven aan training pakketten aan "leer mij "hoe een expert Forex handelaar te worden. Maar geen van deze "experts" waren er ooit voor mij om echt te helpen hun klanten handel. Daarom is net als ieder ander, heb ik gefaald

Dus met mijn achtergrond in marketing, besloot ik het enige dat echt zou werken zou zijn om gewoon een handelaar die eigenlijk wist wat hij aan het doen was te vinden en hem te overtuigen om beginnen met zijn eigen "Private Signalen Club". Maar hij moest EERLIJKHEID zijn achter de rug en bereid zijn om echte live trades te delen met de leden elke dag Raad eens zijn?

Het workedWe begonnen " Eerlijk Forex Signalen " iets anders dan alles wat je ooit hebt gezien. Wij bieden u een LIVE-Trading Room zowel tijdens de NY & London sessies, e-mail en SMS-signalen van alle transacties en MT4 Trade Copier software die automatisch de transacties kopieën uit de trading room op je account.

Onze handelaar is Raj Palleti en hij gemiddeld ongeveer 40 tot 60 pitten per dag en is de handel in meer dan 7 jaar. Hij beheert ook grote accounts voor grote beleggers wereldwijd. Zijn CONSISTENTIE is wat maakt het verschil. Niet een goede dag van de winst, of een robot / indicator die presteert geweldig voor een maand breekt dan naar beneden als een oude auto! Verspil uw geld op junk Forex dingen te denken dat je op een dag gaat op magische wijze te winnen al uw trades! Je zult nooit het bereiken van de resultaten die u echt wilt en verdienen. Je moet voor de handel met een echte professional ... Word een professionele handelaar met de volgende live trading Raj de sessie en start de handel met succes de manier waarop je altijd al wilde ... Niet missen dit. Het leven is een buitenkans, en dit is een echte ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.