vrijdag 11 mei 2012

Hoe "Rollover" Werken in de Forex markt

wat je eigenlijk de handel in de Forex markt is een contract dat vereist een bepaalde valuta te wisselen voor een ander en geleverd in twee werkdagen. Bijvoorbeeld, als ik er een kopen contract van de EUR / JPY valutapaar, ik ben het kopen van 100.000 euro en de verkoop van de equivalente hoeveelheid van de Japanse Yen. Dit vereist technisch mij te leveren het equivalent van de Japanse Yen deel van de transactie op de bankrekening van de partij ben ik handel met. Omgekeerd is de partij ben ik de handel met technisch nodig is om de 100.000 euro deel van de handel te leveren aan mijn bankrekening binnen twee werkdagen.

Echter, omdat we handel voor speculatie, we willen niet te nemen of daadwerkelijke fysieke levering van de munt. Het platform dat we gebruiken in onze voorbeelden, en vrijwel elk ander retail Forex trading platform, is deze positie automatisch te rollen naar de volgende datum van levering als de positie wordt gehouden afgelopen zeventien NY tijd.

Het is niet echt belangrijk om alle details van de transactie te begrijpen, omdat dit gebeurt automatisch. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat er een dollar creditering of een debitering op uw account voor elke functie afgelopen zeventien NY tijd om rekening te houden voor het belang gedeelte van de transactie.

Zoals met de meeste transacties die betrekking bedrijf of lenen van geld, handel in valuta's gaat ook een rentebetaling of credit, afhankelijk van of u de houder van een valuta of de lener van een munt.

Als ik de USD / JPY paar, wat betekent dat ik heb dollars gekocht en verkocht Japanse yen, heb ik de rente op de dollar die ik heb gekocht te verdienen en rente betalen over de Japanse yen die ik heb verkocht om te kopen de dollar. De reden hiervoor is technisch wat ik doe als ik verkoop een valuta, wordt het lenen van die valuta en het uitwisselen van de geleende valuta voor de tegenwaarde van de munt die ik koop.

Ik ben te simpel dingen een beetje hier, maar de rente die u betaalt en ontvangt op de valuta die betrokken zijn bij de handel is twee dagen ter waarde van belang afgeleid van de daggeldrente van de landen waarvan de valuta je handel.        

Zoals besproken in Module 8 in de gratis cursus deel van InformedTrades.com, de Federal Reserve zet 's nachts de rente in de Verenigde Staten voor de dollar. Net zoals de Verenigde Staten heeft de Federal Reserve, andere landen over de hele wereld hebben centrale banken dat het 's nachts tarieven voor hun valuta's in te stellen.

Bij het beleggen in Forex, als je de valuta te kopen met de hogere rente en de verkoop van de munt met de lagere rente, verdient u geld voor het houden van een trade afgelopen zeventien NY moment dat de rollover treedt op omdat het renteverschil is in uw voordeel. Omgekeerd, als je de valuta te verkopen met de hogere rente en kopen de munt met de lagere rente, dan betaalt u rente wanneer u de handel afgelopen zeventien NY tijd, omdat het renteverschil is niet in uw voordeel. Als u opent en sluit de positie voor zeventien NY tijd, gebeurt er niets in uw account, aangezien er geen rollover nodig.

Zoals gezegd, we zijn een 2-daagse contract in de Forex markt handel, zodat de rente die u betaalt of ontvangt bij rollover is 2 dagen rente, berekend op de rente zoals vastgesteld door de centrale banken in de landen van de valutapaar dat u handelt.

Met behulp van onze USD / JPY handel als een voorbeeld, 's nachts de rentetarieven in de Verenigde Staten zijn op respectievelijk 2,25% van dit schrijven en de tarieven in Japan zijn op 0,5%.

Zoals u kunt zien, bij het handelen van de USD / JPY valutapaar, als we kopen het paar zijn we lang (holding) dollar tegen een rente van 2,25% en we zijn kort (geleend) Japanse yen tegen een rente van 0,5%. In dit voorbeeld is het renteverschil is in ons voordeel met 1,75%, dus we zullen verdienen belang als we deze positie hebben afgelopen zeventien NY Time.

Als we de USD / JPY valutapaar te verkopen, dan zijn we korte (lenen) dollar tegen een rente van 2,25% en de lange (holding) Japanse yen tegen een rente van 0,5%. In dit geval is het renteverschil tegen ons is met 1,75%, dus we zouden betalen rente indien deze stand werden gehouden afgelopen zeventien NY tijd.

Ik heb geprobeerd om de uitleg van dit concept zo eenvoudig mogelijk te maken. Maar om eerlijk te zijn, dit is waarschijnlijk het moeilijkste concept voor handelaren die nieuw zijn op de Forex te begrijpen is.

Aangezien dit een van de meer ingewikkelde dingen te begrijpen over beleggen in Forex, sommige bedrijven profiteren van het ontbreken van een handelaar van begrip en kosten meer dan ze zouden moeten, wanneer de handelaar lang is de munt met de lagere rente en betalen ze minder dan ze zouden moeten, wanneer de handelaar is lang de valuta met de hogere rente. Een leuke feature van een Forex trading platform is dat het transparant is in de manier waarop de rollover wordt gedaan.

Om uit te leggen, als het nummer naast het valutapaar en onder de juiste rol kolom heeft een positief getal, dit is het bedrag in dollars dat zal worden bijgeschreven op uw rekening, per contract, om welke functie het verleden zeventien NY tijd . Als het getal negatief is, dit is het bedrag dat wordt afgeschreven van uw rekening, per contract, om welke functie het verleden zeventien NY tijd.

Vergeet niet als je het openen en sluiten van een positie voor zeventien New York tijd, de positie dat niet hoeft te worden doorgerold, zodat uw account niet worden gedebiteerd of gecrediteerd.

Als een snelle voorbeeld, laten we zeggen dat ik wil het bedrag van de rente die ik zal ofwel betalen of te ontvangen als ik koop 2 contracten van GBP / JPY en houd deze positie afgelopen zeventien NY tijd te leren kennen. Dit kan niet waar zijn met elk platform, maar als het platform dat u gebruikt niet verstrekken deze informatie, zou ik willen voorstellen het vinden van een die dat doet. Scroll naar GBP / JPY valutapaar en naar kolom de Roll B 'van het platform tot het bedrag dat zal worden gecrediteerd per contract te vinden. Aangezien in dit specifieke voorbeeld, ik ben de handel 2 contracten zou ik verdien het dubbele van het bedrag dat voor het houden van die positie afgelopen zeventien NY tijd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.