zondag 22 april 2012

Forex Megadroid - Expert Advisor Forex Trading Robot

Samenvatting: Een zeer aangename verrassing, de Forex Megadroid is een uitstekende performer met 97,3% winstgevende trades (onder bewezen op deze pagina). Veel beter dan de vordering van de verkoper van 95,8% succes. Volledig geautomatiseerd. Met live testen van 101 winstgevende trades van de 103 die sinds 1 januari. U moet vergeven zijn sleazy op zoek verkoop pagina, dit product is zeer geliefd bij haar 18.000 users.This deskundige adviseur robot is een must. Ik ben erg impressed.The Forex Megadroid is ontwikkeld door John Grace en Albert Perrie. Beide zijn forex handelaren met 38 jaar forex trading ervaring tussen hen. Als goede vrienden, meer dan tijd dat ze verstevigde hun gedachten over het ontwikkelen van hun eigen handel robot.Sadly de Forex Megadroid heeft een afschuwelijke verkoop pagina die in eerste instantie was een grote afknapper voor mij. Het is precies de look en feel je zou verwachten van een gebruikte auto verkoper met sleazy tactiek. Het is zo kleverig dat ik verwacht dat hier melden dat hun product is een schande. Maar tijdens mijn onderzoek van hen, werd ik gedwongen om mijn eerste indrukken te heroverwegen. De bewezen, doorlopende live testen resultaten bevestigen this.In alle van de live-account testen die ik heb gezien, is er geen twijfel over dat hij presteert uitzonderlijk goed. Ze beweren dat beter dan een 95% succesvolle handel tarief - dat ik twijfelde heel erg - maar het is waar. Ik heb het bewijs veel times.As een voorbeeld van mijn review pagina staan ​​links naar een jongen van de live-trading accounts zien, dat hij opende op 20 april 2009; live 3000 dollar IBFX trading account met behulp van MegaDroidLive 3,000 dollar Alpari trading account met behulp van MegaDroidLive 3,000 dollar FXDD trading account met MegaDroidThis man kocht zijn Megadroid, geïnstalleerd gemakkelijk, en live forex trading accounts geopend met 3 verschillende makelaars. In elke account die hij 3.000 dollar te zetten. Van elke account-id, gaf hij zijn Megadroid de data feed van elke makelaar. De robot kan dan uit te voeren transacties op zijn accounts.He zette zijn grenzen van het risico dat hij blij was met per de training. En dan zat hij en keek. Hij is een beginnende handelaar. Hij is net begonnen. Hij deed niets meer dan het installeren, zet deze dan op het risico op wanbetaling niveaus. Hij zag net en laat het alles in het thing.At het moment van schrijven van de evaluatie (14 mei 2009) - zijn 3 verschillende broker rekeningen (met behulp van de een exemplaar van Megadroid) had 37 trades.Of de 37 ambachten, 36 gemaakt een winst - slechts 1 de handel verloren geld - 7,36 dollar. Voor de 24 dagen de handel in tot net daarna (op volledig automatisch) - zijn nettowinst is $ 1,067.15 Ik ben onder de indruk van dat.. Ik kan niet zeggen wat de rekeningen eruit zal zien wanneer u dit leest. Maar als van 14 mei 2009 dat is 97,3% winstgevend trades.Also is het van belang te wijzen op de $ / trade winst ten opzichte van de $ / trade verlies. De 36 winstgevende trades waren voor een gemiddelde van 29,85 dollar winst per handel. Zoals gezegd, de 1 verliezen de handel was voor $ 7.36.So, dat is 36:1 winst naar verhouding te verliezen van het aantal transacties. En een 4:1-verhouding van de grootte van de winsten ten opzichte van losses.My mening is dat zelfs als een handelaar was expert en slim genoeg om te doen wat de Megadroid hier heeft laten zien, geen mens lang genoeg kon concentreren en consequent genoeg om de prestaties overeenkomen met . nog steeds niet onder de indruk? Kijk dan naar de andere live trading account op mijn review page.MegaDroid 10.000 dollar openingsbalans per 1 januari de 2009 LIVEAs van 14 mei 2009 is nu een saldo van $ 78,138.70. 103 trades - 101 trades winst gemaakt. Kijk naar de winst grafiek - sorry je moet mijn review pagina te bezoeken om het te zien als ik niet toe om het te plaatsen here.Through de jaren van Forex trading John en Albert deed realiseren dat de meeste Forex robot systemen werden ontworpen en ontwikkeld met slechts een enkele forex markt staat in mind.While dit misschien waar, heb ik niet echt schelen - ik wil gewoon dat het om geld te verdienen betrouwbaar en veilig. Vergeet niet dat de 4 en een halve maand van de grafiek zijn enkele van de meest angstaanjagende handelsvoorwaarden op de mondiale financiële markten sinds de jaren 1930 Grote Depression.Every Forex handelaar weet dat de forex markt de hele tijd verandert. Het is duidelijk van echte bewijs dat de Megadroid Forex Trading Robot een systeem ingebouwd dat omarmt dit change.The Forex Megadroid is ontwikkeld met behulp van een uniek algoritme heeft. Ze beweren dat het in staat is zich aan te passen om complexe contractuele voorwaarden in meerdere forex markten. De Forex Megadroid is ontwikkeld met de consistentie in gedachten, iets dat alle Forex handelaren wensen. Ik kan garant staan ​​voor deze met de live handelsresultaten Ik zie nog today.The leveranciers beweren dit systeem met succes is gemaakt om te presteren op 95. 82% nauwkeurigheid. Wat ik heb meegemaakt van echte handelaren doen real trading hij presteert beter dan dat. De beginnende ziet 97,3%, en de professionele ziet net iets beter dan 98% Het is duidelijk dat de $ 10.000 geïnvesteerd per de grafiek hierboven zal 100.000 dollar te zien tegen het einde van juni -. Op 1000% groei in 6 months.Note : Een van de trading strategieën van de Forex Megadroid gebruikt heet "scalperen". Scalping is de term die wordt gebruikt om transacties die worden 'geopend en gesloten binnen dezelfde minuut "te beschrijven. Dat wil zeggen dat de robot voert een aankoop, en vervolgens binnen 60 seconden het heeft verkocht again.SOME makelaars houden daar niet van. Zij kunnen u vragen om uw handel te veranderen style-of om uw bedrijf te nemen ergens anders. Maak je geen zorgen, deze makelaars zijn degenen met; * slechte back-office systemen die niet kan omgaan met snelle transacties, of * slechte liquiditeit en kan niet snel verwerken van uw bestellingen enough.You willen niet te maken hebben met dat soort van makelaar toch. U wilt een vloeistof makelaar met snelle back-office mijn site systems.ConclusionVisit voor meer redenen waarom u wilt dit uitstekende Forex Robot te kopen. Ik raad dit Expert Advisor als een van de 3 robots moet je gebruiken. En ik raden u aan 3 van ze te gebruiken - Forex Megadroid is daar een van. 18.000 gebruikers zijn er erg blij mee. Kosten: $ 149 - 60 dagen geld terug guarantee.NOTE: Ik schreef deze recensie, en nu voeg de volgende. Ik vond een zeer druk bezocht forum waar er wordt veel gepraat over deze deskundige adviseur. Iedereen is het maken van uitstekende geld van levende handel. Fap Turbo door vergelijking heeft ernstige kwesties van de klantendienst. De Megadroid is zeker de essentiële Forex robot aan te schaffen, geen vragen over. Ik heb gekopieerd van de reacties hier bij (mijn website, nogmaals sorry ik kan geen links plaatsen in dit artikel).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.